Picture
Dagen har vart galen, igen. Försöker att inte påminna mig själv om att det är helg, och att vår dag började 06 .30. Och försöker att intala mig själv att jag inte är så som alla säger, att jag lägger all min tid på hundarna. Men de är nog så att jag gör de, iaf nästan all tid jag får över. Och jag trivs med de.
    Idag levererade Della guld på träningen med Eva, la man ihop allt skulle de bli ett 1:á pris. Hon va kanon, helt galet bra. Nästan allt föll på plats och hon gjorde mig så jävla stolt, stolt över att vi bara blir bättre och bättre. De är nu vi pissar på alla som sa att jag inte skulle ha schäfer för att jag inte skulle klara av de.

8/11/2012 06:04:03 am

Heja heja, kämpa på! Det är alltid roligt att bevisa när folk tror att man int ekan ha en speciell ras och sen kör man på och det visar sig vara hur bra som helst. :)

Reply
8/19/2012 03:11:40 am

Ni var superduktiga idag!!!! :) Inte bara Della utan du också. Inga stora Dk:n här inte. Hurra!!!

Klart du ska ha en schäfer. Det var det dummaste jag har hört.

Kramis på er båda och du det var ett himla fint kort. Undrar just vem som tagit det? ;)

//Eva

Reply



Leave a Reply.