Picture
ph; Jeanette Dahlström
_I och med att studenten närmar sig med stormsteg för årets treor så kan man inte komma undan snacket om hur mycket folk utvecklats. Men jag tänker på min hund, jisses. Skrållan gick här i 2 år och under den tiden gick vi igenom sjukt mycket, både när de gäller träning, stallet och allt man kan tänka sig. Under alla motgångar så har inte bara jag, utan hon har utvecklats så extremt mycket och vuxit i sig själv så mycket så jag kan nästan inte förstå att det är möjligt. Jag är så sjukt stolt över henne. Så sjukt. Lägger man ihop hela hennes utveckling som individ så får man en hundsportare som sitter med sin andra hund i knät och storbölar. Vilket antagligen är en ganska vanlig ekvation. Samtidigt som jag är så sjukt stolt och över henne så sitter Della och glor med sina knasögon och fattar inte riktigt varför tårarna rinner, men bortanför de så ser jag mig själv om ett år, med 2 hundar som utvecklats så mycket i sig själva att man egentligen inte tror att de är möjligt. För jag vet att Della kommer växa i sig själv, frågan är om hon kommer slå skrållans rekord?
Fan va stolt jag är. BästaSkråll




Leave a Reply.