Helg

7/22/2012

1 Comment

 
Picture
Fick till en ganska bra bild iaf haha
Hunnit med massa i helgen! Så gött. Igår övningskörde jag lite och fick en ny kompis -Nikon D5100.  Himla behövlig polare dedära, ska bara lära mig hur den funkar haha..
    Idag gick ja upp 07. Galet. Skulle ut med Della innan jag skulle dra mig till Eva. Passade på att tärna lite också, Della va massa mä duktig! Men sedan gick nått snett så...Träningen med Eva vill ja inte ens tänka på, tar med mig alla bra tips och lämnar den träningen bakom mig, så dåligt gick de. 
     Så sjukt tacksam för att hon hjälper till, man blir liksom blind och lite insnöad när man inte har nån att diskutera med!
    Efter alla lk 1 moment blev de valpgos! Kommer bilder på dom nästa vecka^^
    När jag hade skämts tillräckligt över Della, skämt å sido... Så drog jag och 2 barndomsvänner och badade(läs: Della badade och vi kollade på). Hon fick va i lina igen, men snart så ryker den(: Hon tyckte iaf att de va sjukt kul, frågar man henne så ska man helst göra magplask och flyga så långt som de går.
    Har gjort en del mer i helgen men whatever.

Picture
Tagen av Klara Hemlin. Klicka på bilden för att komma till hennes gryyma fotoblogg;)
7/23/2012 04:40:21 am

Sv: Tack! Din hemsida vad riktigt fin också! :)

Reply



Leave a Reply.