Picture
Finns i grön, blå & röd.
Fick ta en dag ledigt från jobbet och va hemma med 2 kassa hundar, mindre kul. Båda är pigga och glada iaf! Men men...Della hade iaf nog bara nått som fastnat i halsen som inte ville ge sig, men man vet ju aldrig. Men den andra hunden går på antibiotika igen..
    Har kollat runt på hundsaker hela dagen, och lite annat som har med hund och framtiden å göra men de avslöjar jag inte än på ett tag!;)
    Hittat massa.... Vill ju ha hurttas täcke som ja skrev om tidigare, vill ha ett back on track täcke och massa mer. Men jag vill ha en kjövjeväska också! En bra sådan! Visst kan man få en för 200 kr, men jag vill inte ha sönder min hund och belasta den fel eller ha en väska som inte håller. Så Ruff wear it is!
    Den verkar så bra, de är ju nästan som en Y-sele. Den är verkligen stabil och verkar vara riktigt bekväm för hunden vilket är de viktigaste, men dessutom är den snygg! tycker jag iaf haha.

Beskrivning:
"Ruffwear Approach Pack är en klövjeväska för dig som ställer höga krav, använd den för träning eller motion för din hund
    Approach Pack är tillverkad av kraftig nylon. Mycket bra packsystem som sitter på en stoppad 'Comfort-fit Webmaster' sele med 5-punkts justering för bra passform för alla hundar.
    Approach Pack har ett handtag på ovansidan om hunden behöver hjälp vid tuffare passager.
    Med flera smarta detaljer som vattentätta dragkedjor, reflex detaljer så hunden syns även i mörker"


Den har allt! Den är dyr men har verkligen de jag vill ha, kan ha den på hunden när jag åker från skolan i Värmland till Götet, kan ha den i skogen och kan ha den vid vandring. Hur bra är de inte att man kan hjälpa hunden med hjälp av handtaget? De är ju hur bra som helst! Men de jag gillar mest är passformen, dom har tänkt på allt. Så ska nog ta och beställa denna snart så Della får hjälpa till att bära lite när vi åker till Västerås, så praktiskt. (haha)

Hittade denna en blogg som gjort ett fint inlägg om min blogg, blev helt överraskad! Klicka HÄR.
Zorram-Hundbloggen

8/13/2012 09:34:27 pm

Haha blev du överraskad? ;) Vet nog att du var där och kommenterade med ett "kolla min blogg också". Haha puss pårej söt.

Reply
Adéla Andersson
8/14/2012 05:44:24 am

Men blev förvånad över att hon la ut nått ;) Puss på DEJ söt <3

Reply



Leave a Reply.