Picture
Börjat kolla på lite täcken med tanke på värdet som börjar bli lite för blött. Hittade ett från hurtta. "Storm munkjacka" verkar ha allt de jag vill ha!
    Visst gör de inte nått att hunden blir lite blöt, men är man ute i 2 timmar i spöregn och inte har tid att torka av hunden hemma innan man ska iväg så kan de vara skönt att inte hunden är så blöt, man sparar tid! Kan ju träna den tiden som tar att torka henne, för torka henne måste jag, annars har jag en sjö i lägenheten.

Hurttas beskrivning:

Storm munkjacka är en praktisk, lättanvändbar och synlig regnrock som du snabbt klär på när vädret överraskar. Du är klar för regnväder på endast 30 sekunder! Den skyddande modellen täcker hundens rygg och huvudparti. Huvan kan regleras så att den passar hundens huvud och hålls på plats även när hunden rör sig. Du kan packa in rocken i en liten ficka där den transporteras behändigt och hålls ren. Produkten är tillverkad i ett lätt ripstop-material som laminerats med en vattentät Houndtex-skyddshinna som andas. Storm munkjackan passar utmärkt för hundutställningar, vandringar, utflykter och andra utomhusaktiviteter. Regnrocken är försedd med en infolapp i nacken som du kan skriva ägarens telefonnummer på.

De som är fetstilt är de jag vill ha i ett täcke, så ser ut som att jag får ta och investera och köpa detta täcket när lönen rullar in den 27.
    Frågan är bara vilket färg man ska ha? Rosa är helt uteslutet, hon har en gul reflexväst som är snygg men tror att hon skulle passa i orange... hm.


8/12/2012 12:32:49 am

Jag har ett varsitt till Katie och Stacee, dom är as bra! lätt att ta på/av, skyddar mot regn och snygga!

Reply
8/19/2012 03:07:46 am

Orange tycker jag! ;)

Kram, kram
Eva

Reply



Leave a Reply.