Picture
ny Y-sele från... hurtta givetvis & givetvis svart.
Första dagen på jobbet. Upp 04.00 för att gå ut med hundarna, träna med Della och låta henne springa av sig i de höga gräset. Hon blev... lite trött iaf... Men tror nog att hon blev ganska nöjd av de för när jag öppnade dörren och kom hem va hon helt nyvaken, gött! Allt hemma va helt orört, och de hade de inte varit om hon haft väääldigt tråkigt haha. Duktiga hund!
    Nu blir de upp 04.00 hela veckan, sedan har jag ledigt en vecka för att kunna åka till marma men sedan blir de jobb hela sommaren. Kommer vara lyxigt att gå i skolan sedan känns de som... men de är iaf gött att få ihop pengar till hundarna så jag har en liten kassa att ta av när hösten och de fattiga studentlivet tar över, foder, träningssaker, försäkring, veterinär osv... de kostar en del.
    Ligger redan back som att jag köpte buren men Dells behövde en sele nu, är så bra att ha i tex stan, när man cyklar osv. Så blir att betala snällaste mamma när jag får min lön, så mycket goare att köpa egna saker till hunden och inte bara få allt!

6/27/2012 02:46:48 am

Nee inte svart! Våra hundar kan förfan inte gå runt och vara identiska.

Reply



Leave a Reply.