Picture
Hundträning med Eva igen. Väldigt bra! Tggar redan träning tsm nästa helg igen!.
     Della va lite ofokuserad, antagligen pga löptik och kanske en lite dålig dag på de? Men förutom de så är jag nöjd, eller iaf inte missnöjd! Om man lägger ihop allt så skulle vi fått 3:dje pris i lk 1. Inte så bra men hon kuggade platsen och blev ju avdrag pga att hon inte va 100% "med" under vissa moment, dessutom gav jag omedvetet fetaste dk't på läggandet, igen -.- . Men har vi en bra dag så tar vi ett 1:a pris, de vet jag! Och de ska vi göra... Det är målet. Men jag är nöjd om vi får ett 3:dje då vi aldrig tävlat och jag kommer vara sjukt nervi. Men vi tar det som de kommer!
    Vi har även cyklat ca 1 mil, alltid bra att bättra på kondisen lite. Har förövrigt tänkt att göra ett UHP på Della nästa vår.       
     Sedan va de övningskörning och en sväng till stan för min del. Efter de va det bus med hunden och knäppa lite bilder. Go helg blev de iaf men den gick alldeles för fort som alltid. Imorgon ställer vi klockan på typ mitt i natten för att jobba. Inte så pepp, behöver en paus från både jobbet och Götet. Eller så är det bara några dagar med massa hundträning med hundfolk som behövs? Så är de nog.
   
Pussade lite på Evas bebisar också, sjukt söta och härliga! Riktiga energibomber ;)
Klicka på bilderna för full storlek! Dom blir hyfsat kassa när dom är små(:
Joylight´s Greatest Love of All & Joylight´s One Moment In Time

7/29/2012 04:50:23 am

Vilka fina bilder! :) Du är inte bara duktig på hundar utan på kameran med.

Ser fram emot att få träna dig och Della igen.

Kramis
Eva

Reply
7/29/2012 08:01:16 pm

man får se alldeles för lite Skråll här :(

Reply
7/29/2012 09:05:31 pm

Nu har jag äntligen publicerat så din länk fick titta in :D Söta små troll på bilderna :D

Reply
7/29/2012 11:50:02 pm

Jätte fina bilder!
Sv. Tack, han är från Wunderbaums Kennel i Småland :)

Reply
7/30/2012 06:46:45 am

Kul med träning! Och jättefina bilder på supersöta valpisar!

Reply



Leave a Reply.