_Provade kyltäckerna på Della och Vilda idag, Dellas va lite stor fram men fixade så de blev bättre sedan.
     Spårade givetvis på morgonen och Della imponerade mig riktigt idag när hon fick ett ganska svårt spår och tog de fint! De behövde hon för hon impa inte så mkt på mig när hon fick för sig att dryga sönder när vi va ute. Alla har la sina dagar...Men helvete va förbannad man blir... Skulle haft en köttbulle mä...
    Nu ligger hon inne med kylvästen som en fint över sig som att solen står på mot mitt rum så vi håller på att avlida... Eller iaf jag, Della ser ut att ha den ganska gött faktiskt.
Picture
Fröken grå har kollen på Vilden
Picture
HÄR ville Della bada, eller inte bara ville, hon hade ganska mkt bestämt sig för att hon skulle göra de också. Men fuck no sa jag till de, uh..



Leave a Reply.