Picture
_En spårruta och en triangel med lite svårare spår än vanligt i kvällssolen. med lätt menar jag inte lika tätt med näring. De kändes riktigt bra idag! Tror att polletten börjar falla på plats. Imorgon är jag ledig nästan hela dagen så hade varit givet att vara ute i skogen de första svala timmarna på morgonen och spåra på kvällen och gå till skjutbanan meeen istället ska vi ta våran 30 min promenad och sedan spåra på morgonen. Sakta men säkert kommer vi upp på banan igen! Tänk att en sträckning kan ta sån tid att läka och sedan så mkt tid för återhämtning. Värm era hundar ordentligt! Så många som slarvar med det och de är mycket lättare att hunden sträcker sig då. Men glöm inte att "gå ner" hunden efteråt. Ja är noga med det och kommer alltid vara. För hundens skull!
Nu- sammanfatta dagens spår och se vad planen är för morgondagens spår, kommer förmodligen bli ett lite lättare spår då jag vill att hon ska lyckas imorgon eftersom hon lyckades så bra idag med de svårare spåret. Sedan kanske hon får ett spår som är lika som de idag beroende på hur de känns i första? Planering & tankar, sedan kan jag få en riktigt bra träning imorgon. Undra hur många sidor dagens träning blir och om jag kommer på något smart.  Spännande!




Leave a Reply.